FOLLOW | DASHBOARD

Eiman doodles
Hello Fellas!


♥ NUR AMIRA IMAN ♥
♥ TEENAGERS ♥
♥ HANIF'S ♥

Navigations

Entries Eiman Heart


♥ heart attack ♥

Daisypath Anniversary tickers


CREDIT
NADY
Best view in Google Chrome only.
Wonderful Moment :>
Tuesday, January 24, 2012 | 1/24/2012 | 0 freak
Assalamualaikum. Okayy dah lama tak update kan ? Ada yang rindu ? Ada kan ? Aku tahu. Haha. Ni nak cerita ni. Aku and kawan and tetttt Hahaha Pergi Kota. Lepak McD . Lama lah jugak kan. Macam tempat tu kiteorang yang punya. Kau ada ? Okayy sambung. Makan sampai kenyang sekenyang kenyang je. Hamekkk :/ Memang kenyang kot. Hahaha. Tak sah kalau tak snap snap ken ken ? Okayy Let's seeee.

First, McD 
-
-
-
-
-







Mereka hanya kawan okayy ? :>




Dan juga yang ini :3




Ahmad Fakhrur Razi ,ketua kelas aku. Handsome ? Haha







Makan makan makan. Sampai konyang :>





 Mereka meriuh kan lagi tempat tu -,-






Will miss this moment :'<


Second, tepi sungai. kot -,-
-
-
-
-
-



















Ehemmmmm 


Apa ? Sweet ? Aku tahu, tak payah cakap. HAHA. Gurau je :D Tunjuk satu cukup, tak payah banyak banyak ehh. 

Okayy done. Act banyak lagi. Tapi penat nyah. Seratus lebih kot gambar. Ni ambil mana yang mampu je. So kauorang boleh tengok semua gambar tu dekat album Nadia Zamri kayy . 

So aku akan rindu masa ni. And rasa sedih sebab eyka nak pindah SBPI. To eyka, read this okayy. Sebulan kita satu kelas, aku rasa kita rapat sangat. Dah macam family. Kau banyak tolong aku, dengar semua masalah aku, ajar aku bila aku tak paham Math. Ternyata aku lemah subjek tu, tapi aku cuba. Dah tak ada lagi orang yang dengki aku macam hari khamis tu. Tu kau memang betul betul dengki aku. Jahat kau ken. Tapi takpe, aku tak kesah. Eyka, jangan lupa kitaorang dekat sini ea. Kalau balik saujana, jumpa jumpa lah kitaorang ni.
And to Aina, sorry lah lambat bagi ucapan ni kan. Kau dah seminggu dekat Teknik kan. Aku betul betul rindu kau bila kau dekat sana. Dah tak ada yang nak buat lawak, gelak ramai ramai macam orang tak betul, dah tak ada yang nak main tempuh dengan aku. Semua nye lain bila kau tak ada. Jangan lupa kitaorang dekat sini. AKU SAYANG KAU..EYKA ,AINA.....

*Aku nangis kayy buat post ni.
Kbyee :*

































Older Post